tirsdag 20. september 2016

Dette er den uken jeg skal komme over ting

Og aller helst glede meg over fremtiden.


Mål: finne livsgleden/ overleve


Delmål 1: Ikke hoppe foran t-banen (vanskelighetsgrad: 1)
Delmål 2: Ikke selvskade (vanskelighetsgrad: 4)
Delmål 3: Ikke havne på legevakta (vanskelighetsgrad: 2)
Delmål 4: Ikke drikke meg psykotisk (vanskelighetsgrad 2, ettersom at jeg er så blakk uansett)
Delmål 5: Komme i mål med alle tekstene jeg skal lese på universitetet (vanskelighetsgrad: 5)


Aktive oppgaver:
- Sette av tid til å lese.
- Huske å ikke kjefte på meg selv når jeg mister konsentrasjonen.
- Sette av tid til meg selv.
- Scanne dokumenter fra det gamle universitetet og sende til Lånekassa.
- Skrive ferdig presentasjon til fredag.
- Ringe bestemor.
- Ta medisiner hver dag.


I bakhodet:
- Å lære er ikke bare et mål, men en pågående prosess. Ingen kan lære alt på en dag.
- Ingenting i verden blir bedre av å skjære seg.
- Det finnes folk som vil meg vel og som håper at jeg lykkes.
- Om jeg overlevde alt fra 2003 til 2013, så klarer jeg faktisk det her også.
- Det er mer kaffe på kanna




Belønning:
Et bedre liv. Og det er tross alt det eneste jeg kan jobbe for, og be om i her i verden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar